19 жовтня 2012 року
Благодійний фонд «САЛЮС» оголошує конкурс на місцеву закупівлю віконних та дверних металопластикових блоків
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для технічного оснащення медичних закладів, які проводять антиретровірусну терапію поза межами обласних центрів профілактики та боротьби зі СНІДом в рамках проекту «Крокуємо у майбутнє», що фінансується ВБО "Всеукраїнська мережа ЛЖВ".
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
№
|
Назва
|
Кількість
|
Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/додаткові характеристики/інше)
|
1.
|
віконна система
|
2,1 м.кв.
|
|
2.
|
дверна система
|
2,11 м.кв.
|
|
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Упродовж року з 28 листопада 2012 р. по 20 грудня 2012 року
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг
|
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
|
металопластикові вікна та двері обов’язково повинні бути належної якості, в разі відсутності на складі певного найменування товару, постачальник повинен запропонувати марку із такими ж характеристиками якості.
|
Цінова пропозиція
|
|
|
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг
|
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
|
підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість;
|
суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтво про сплату єдиного податку;
|
суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), довідка з податкового органу про систему оподаткування.
|
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Кандиба Марія Богданівна, документознавець тел. моб. 067-191-11-81
e-mail marykan87@mail.ru
Цінові пропозиції приймаються до 21 листопада 2012 року включно.
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом __5__ (п’яти) днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.