Благодійний фонд «САЛЮС» (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю будівельних матеріалів.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для технічного оснащення медичного закладу, який проводить антиретровірусну терапію в рамках проекту «Крокуємо у майбутнє», що фінансується ВБО "Всеукраїнська мережа людей, що живуть з ВІЛ/СНІДом»".
Опис позицій до закупівлі товарів/Технічне завдання для робіт та послуг:
1. Шпаклівка «120» 30 кг
2. Клей д/плитки СМ 25кг
3. Фуга СЕ 2кг
4. Водонагрівач Aston 100л
5. Кахель Веста 20*30
6. Фарба Снєжка Еко 14кг
7. Монтажна (будівельна) піна Титан 750 мл
8. Радіатор сталевий 500*500
9. Плінтус 2,5 м
10. Змішувач до умивальника Пілот хром 40мм
11. Радіатор сталевий 500/100 секційний
Термін виконання робіт та надання послуг
Упродовж серпня - жовтня 2014 року
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг
|
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
|
Будівельні матеріали обов’язково мають бути належної якості, в разі відсутності на складі певного найменування товару постачальник повинен запропонувати марку із таким ж характеристиками якості
|
Цінова пропозиція
|
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг
|
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
|
підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, ліцензія
|
суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтво про сплату єдиного податку; ліцензія
|
суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), довідка з податкового органу про систему оподаткування, ліцензія
|
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Кандиба Марія Богданівна, документатор, тел. моб. 067-191-11-81
e-mail marykan87@gmail.com
Останній термін подачі – 15.08.2014 р. включно.
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом __2__ (двох) днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.