Salus

Salus

14.06.2018 Четвертий тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

06.06.2018 Тренінг «Передозування: профілактика, розпізнавання, перша допомога, використання налоксону»

24.05.2018 Третій тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

22.05.2018 Інформаційна кампанія, присвячена відзначенню тижня репродуктивного здоров’я та планування сім’ї

26.04.2018 Другий тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

11.05.2015 У Львові наприкінці 2014 року було зареєстровано майже 3000 ВІЛ-інфікованих

11.05.2015 Медики дуже мало знають про ВІЛ-інфікованих, – дослідження на Львівщині

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

06.02.2018
ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

№ 1 від 06 лютого 2018 р.  

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійний фонд САЛЮС  (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю ноутбука. Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля буде здійснена в рамках проекту "Комп"ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ", що впроваджується Благодійною організацію «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією.

Предмет закупівлі:  

Назва товару Кількість, шт. Додаткова інформація
1. Ноутбук Asus X541UA  GQ1353D Процесор Core i3-6006U Частота 2,0GHz) Оперативна пам’ять 4GB Жорсткий диск 500GB Дисплей 15.6"HD (1366x768)   1 До розгляду будуть також прийняті пропозиції на аналогічний ноутбук із заданими технічними характеристиками

Період здійснення закупівлі: лютий  2018 року  

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:

Обов’язкові ТЕХНІЧНІ вимоги до предмета закупівлі1 Документи, які підтверджують відповідність критерію
1. Товар повинен бути від офіційного виробника, новим, в оригінальному пакуванні. 2. Якість товару стандартна, визначена та підтверджена виробником обладнання. 3. Товар повинен мати гарантію (заміна у разі виходу з ладу). 4. Постачальник має здійснювати гарантійне обслуговування (у разі виходу з ладу обладнання з вини заводу-виробника, постачальник має власним коштом здійснити заміну або ремонт обладнання, що вийшло з ладу у стислі терміни). Цінова пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства), суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) -       копія свідоцтва про державну або Виписка з Єдиного             державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців -       копія свідоцтва єдиного податку

До оцінювання згідно критеріям оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам. Невідповідність хоча б одній з таких вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.  

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).   Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
  3. Документи, що підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам(див. таблиці вище)
  4. Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

    Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

  Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Мартинович Леся,  тел. 067-7025283 e-mail lesunija@gmail.com  

Останній термін подачі – 14/02/2018 р. включно.   Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.   Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом не більше, ніж 5 (п’ять) робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.  

Додаткова інформація (у разі необхідності)

  1. В пропозиції слід вказувати вартість одиниці товару без ПДВ.
  2. Товар поставляється одноразово.

        Особа відповідальна за закупівлі ____________________________Мартинович Л.М.