Salus

Salus

02.04.2020 ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі дизельного палива

16.03.2020 Епідемія COVID-19

10.03.2020 ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі дизельного палива

02.12.2019 Відзначення міжнародного дня боротьби зі СНІДом

05.11.2019 БФ САЛЮС оголошує конкурс на посаду фахівця з соціальної роботи

05.12.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №34

08.04.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №31

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

11.03.2010
Благодійний фонд САЛЮС запрошує Вас взяти участь у триденному тренінгу на тему: «Аутріч робота серед робітників комерційного сексу».

Тренінг проводиться в рамках проекту «Профілактика ВІЛ-інфекції та розширення доступу до ДКТ на ВІЛ, тестування та лікування ІПСШ серед ОСБ та СІН, організація роботи мобільної амбулаторії, профілактика інфікування ВІЛ серед споживачів ін’єкційних наркотиків, серед СІН та ОСБ, через аптечну мережу у м. Львові, організація міжрегіонального інформаційно-ресурсного центру з питань ВІЛ/СНІД», який реалізує БФ Салюс за підтримки МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні», з метою надання технічної допомоги представникам організацій-партнерів. Захід відбудеться 25 - 27 березня 2010 року м. Львів, вул. Зигзаг, 5

Якщо співробітники Вашої організації мають бажання взяти участь у тренінгу, їм необхідно заповнити анкету учасника тренінгу та відправити її Кристиняк Оксані – керівнику міжрегіонального інформаційно-ресурсного центру з питань ВІЛ/СНІД на електронну адресу: oksana.salus@gmail.com до 22 березня 2010 р. Проживання та харчування фінансуються БФ САЛЮС. Транспортні витрати (залізничні, автобусні квитки) будуть відшкодовані, згідно з пред’явленими проїзними документами. Проїзд СВ та літаком відшкодовуватися не буде. Початок тренінгу 25 березня 2010 року об 11.30. Завершення тренінгу 27 березня о 15:00.

Завантажити Анкету і Програму тренінгу.