Salus

Salus

15.06.2022 Початок реалізації проєкту «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні»

11.06.2022 ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

03.05.2022 ПЕРЕДАЧА ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ДЛЯ ПОТРЕБ ЗСУ

10.03.2022 Росія знову вторгається в Україну: як може реагувати медична спільнота?

23.02.2022 Сьомий вебінар англійсько-української он-лайн програми з проблем COVID-19 для лікарів

05.12.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №34

08.04.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №31

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

21.07.2015
Конкурсні торги на закупівлю паливно-мастильних матеріалів.

10 від 22 липня 2015 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

БФ САЛЮС (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю паливно-мастильних матеріалів.

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для забезпечення роботи автотранспорту, який задіяний в проекті «Крило надії», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Предмет закупівлі:

Назва

Кількість

Додаткова інформація

1.

Бензин А-92(євро) вид 1(або аналог)згідно ДСТУ 4839:2007

Орієнтовно 900 л

В додатку № 1

2.

Дизельне паливо (євро)вид1згідно з ДСТУ 4839:2007

Орієнтовно 13000 л

В додатку № 1

Термін постачання товарів (надання послуг): з серпня 2015 року по червень 2017 року.

Очікуваний результат: підписання угоди.

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до дизельного палива підвищеної якості (євро) (вид 1):

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ1

1.

Товар повинен відповідати діючим державним стандартам якості «Паливо дизельне підвищеної якості» (євро, вид1) та «Бензин автомобільний підвищеної якості» (А-92 євро вид 1).

ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ:

-СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ АБО

-ПАСПОРТИ ЗАВОДІВ ВИРОБНИКІВ ЯКОСТІ ТІ ІНШ.

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ1

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КРИТЕРІЮ

1.Право на здійснення підприємницької діяльності. У тендері можуть брати участь тільки юридичні особи

Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копія Виписки з ЄДРПОУ юридичних та фізичних осіб; свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ.

2. Розгалужена мережа заправок по м. Львову та у Львівській області. Напрямки Львів-Стрий-Дрогобич;Львів-Червоноград)є пріорітетними.

Тендерна пропозиція

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1. Заповнений Додаток 1 до тендерної пропозиції (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ);

  • Документи, що підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам(див. таблиці вище)

  • Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

БФ «Салюс» залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру збільшувати або зменшувати на 15 % обсяг послуг, обумовлений у Оголошенні, без зміни ціни або інших умов цієї тендерної пропозиції.

Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:

Мартинович Леся, відповідальна за закупівлі БФ «Салюс», тел. моб. 067-702 52 83

e-mail lesunija@gmail.com

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Форму тендерної пропозиції можна отримати, надіславши запит на електронну адресу lesunija@gmail.com .

Тендерні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді: на адресу БФ «Салюс» а/с 320, м. Львів, 79000, (з приміткою для Лесі Мартинович).

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОРГІВ

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).

  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

  1. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Виняток: після відбору постачальника коливання цін на паливному ринку в сторону збільшення не будуть братися до уваги, відповідно співпраця буде продовжена.

  1. Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Організатором тендерних пропозицій. Якщо конверт, що містить тендерну пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, то в такому разі такий конверт не приймається.

  2. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається на адресу відправника.

  3. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі тендерної пропозиції.

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php ).

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

м. Львів, вул. Зигзаг, 5 (особняк).

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 12 год.00 хв. до 18год. 00 хв. за київським часом.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТОРГІВ:

«10» серпня 2015 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«10» серпня 2015 року, о 14 год. 00 хв. за київським часом за адресою: м. Львів, вул.Зигзаг, 5 (особняк).

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція визначається Комітетом із затвердження закупівлі Організатора серед тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у тендерній пропозиції.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) робочих дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 5 (п’яти) робочих днів, з моменту визначення його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.

Особа відповідальна за закупівлі ____________________________Мартинович Л.М.