Salus

Salus

28.03.2018 Перший тренінг в рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

07.03.2018 ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

03.03.2018 ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

26.02.2018 ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

13.02.2018 Підписання угоди про співпрацю з Українським Католицьким Університетом

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

11.05.2015 У Львові наприкінці 2014 року було зареєстровано майже 3000 ВІЛ-інфікованих

11.05.2015 Медики дуже мало знають про ВІЛ-інфікованих, – дослідження на Львівщині

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

07.03.2018
ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

№ 3 від 07  березня 2018 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійний фонд «САЛЮС»  (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю товарів для сфери охорони здоров’я, фармацевтичної продукції та гігієнічних наборів.

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення товарами для сфери охорони здоров’я та фармпродукцією клієнтів проекту «Джерело надії»,  що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Предмет  закупівлі

Назва товару та виробник Кількість до закупівлі на протязі            2018 р. Додаткова інформація (термін придатності/ /додаткові характеристики/інше)
1.                                                   Левомеколь   мазь 40 г 480

1. Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну

2. Детальна інформація наведена в Додатку № 1

 

2.                                                   Офлокаїн мазь 15 г 360
3.                                                   Троксевазин гель 2 % 40 г 510
4.                                                   Гепаринова мазь 25 г 510
5.                                                   Мазь Вишневського 40 г 720
6.                                                   Серветки марлеві  двошарові  16х14 240
7.                                                   Пластир бактерицидний 6см*10см №1 720
8.                                                   Бинт медичний стерильний 7 м х 14 см 480
9.                                                   Перекис водню 3% 100мл 480
10.                                                Аскорбінова кислота  25 мг  №10 420
11.                                                Діоксизоль розчин 50 мл 240
12.                                                Стериліум 0,5 л 12
13.                                                Рукавиці нестерильні 3000
14.                                                Хлоргексидин  100 мл 300
15.                                                Серветки вологі 230
16.                                                Гігієнічні прокладки 230
17.                                                Шампунь 230
18.                                                Гігієнічна помада 230
19.                                                Крем для рук 230
20.                                                Маски медичні одноразові 900

 Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Закупівлі будуть відбуватися упродовж періоду  березень 2018 р. - грудень 2018 року

Очікуваний результат: підписання угоди.

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:

№ п/п

 

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі1

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам
1. перевага надається товарам вітчизняного виробника (по можливості) Тендерна пропозиція
2. безкоштовна доставка до офісу Замовника за адресою: м. Львів, вул.Зигзаг,5 Тендерна пропозиція
3. Безготівковий розрахунок Тендерна пропозиція
 

Право на здійснення підприємницької діяльності

 

 

4. Підприємства, суб’єкти підприємницької діяльності

-       копія свідоцтва про державну або Виписка з Єдиного             державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

-       свідоцтво платника єдиного податку (при наявності)

-       Ліцензія на право роздрібної торгівлі медтоварами та фармпродукцією

 

1 До оцінювання згідно критеріям оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам. Невідповідність хоча б одній з таких вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:

Критерій оцінки 2 Ваговий коефіцієнт Документи, які підтверджують відповідність критерію

 

Вартість основних видів товарів (грн.)

100% Додаток 1 (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування та інших характеристик)

Склад тендерної пропозиції:

  1. Заповнений Додаток № 1 до Тендерної пропозиції.
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище)
  3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

                                 БФ «Салюс» залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру збільшувати або зменшувати на 15 % обсяг послуг, обумовлений у Оголошенні, без зміни ціни або інших умов цієї тендерної пропозиції, окрім пропорційного збільшення або зменшення загальної вартості послуг за договором. Зміна інших умов тендерної пропозиції допускається, якщо це нерозривно пов’язано зі збільшенням або зменшенням на 15 % обсягу послуг.

Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:

Мартинович Леся, гол.бухгалтер БФ «Салюс», тел. моб. 067-702-52-83

e-mail    lesunija@gmail.com

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Тендерні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді: на адресу БФ «Салюс», м. Львів, вул.Зигзаг,5 (з приміткою для Лесі Мартинович).

 ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОРГІВ

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
  6. Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Організатором тендерних пропозицій. Якщо конверт, що містить тендерну пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, то в такому разі такий конверт не приймається.
  7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається на адресу відправника.
  8. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі тендерної пропозиції.

 

  1. Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ.

 Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf ).
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

м. Львів, вул. Зигзаг, 5 (особняк).

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється по  22 березня  2018 року включно - з 12 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. щоденно за київським часом, 22 березня 2018 року тільки до 13 год. 00 хв.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТОРГІВ:

«22» березня  2018 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«22» березня 2018 року, о 14 год. 00 хв. за київським часом за адресою:  м. Львів,
вул. Зигзаг, 5 (особняк).

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Методика обрання переможця конкурсних торгів.  Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться,  протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

Додаток (docx)