БФ САЛЮС (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю меблів
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для технічного оснащення медичних закладів, які проводять антиретровірусну терапію поза межами обласних центрів профілактики та боротьби зі СНІДом в рамках проекту «Крокуємо у майбутнє», що фінансується ВБО "Всеукраїнська мережа ЛЖВ".
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
№ п/п
|
Назва виробу
|
Матеріал
|
Кіль-кість
|
Од. вим.
|
|
|
кабінет лікаря
|
|
|
1
|
стіл робочий 750Нх1200х700
|
ДСП 18 мм
|
3
|
шт.
|
2
|
стіл компיютерний 750Нх900х700
|
ДСП 18 мм
|
2
|
шт.
|
3
|
тумба під апаратуру 750Нх450х460
|
ДСП 18 мм
|
2
|
шт.
|
4
|
шафа для документів 1826Нх800х380
|
ДСП 18 мм
|
2
|
шт.
|
5
|
крісло обертове "Престиж"
|
тканина
|
2
|
шт.
|
6
|
стілець "Ісо"
|
тканина
|
6
|
шт.
|
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Упродовж року з серпня 2014 р. по вересень 2014 року
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг
|
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
|
меблі обов’язково повинні бути належної якості, в разі відсутності на складі певного найменування товару, постачальник повинен запропонувати марку із такими ж характеристиками якості.
|
Цінова пропозиція
|
|
|
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг
|
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
|
підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість;
|
суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтво про сплату єдиного податку;
|
суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування
|
Свідоцтво про державну реєстрацію, виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), довідка з податкового органу про систему оподаткування.
|
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Кандиба Марія Богданівна, документознавець тел. моб. 067-191-11-81
e-mail marykan87@mail.ru
Останній термін подачі – 29/07/2014 р. включно.
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом __2__ (двох) днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.
Додаткова інформація : прохання – в пропозиції вказувати ціну за одиницю товару.