Salus

Salus

15.06.2022 Початок реалізації проєкту «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні»

11.06.2022 ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

03.05.2022 ПЕРЕДАЧА ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ДЛЯ ПОТРЕБ ЗСУ

10.03.2022 Росія знову вторгається в Україну: як може реагувати медична спільнота?

23.02.2022 Сьомий вебінар англійсько-української он-лайн програми з проблем COVID-19 для лікарів

05.12.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №34

08.04.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №31

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

24.08.2017
ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі
  № 4 від 25  серпня 2017 р. ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі (далі – «Оголошення»)   Благодійний фонд «САЛЮС»  (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю товарів для сфери охорони здоров’я та фармацевтичної продукції. Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення товарами для сфери охорони здоров’я та фармпродукцією клієнтів проекту «Крило надії»,  що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.   Предмет  закупівлі
Назва товару та виробник Кількість до закупівлі на протязі            2017 р. Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/додаткові характеристики/інше)
1.                                                   Левомеколь   мазь 40 г 310 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
2.                                                   Офлокаїн мазь 15 г 165 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
3.                                                   Троксевазин гель 2 % 40 г 180 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
4.                                                   Гепаринова мазь 25 г 240 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
5.                                                   Мазь Вишневського 40 г 810 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
6.                                                   Серветки марлеві  двошарові  16х14 250 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
7.                                                   Пластир бактерицидний 6см*10см №1 750 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
8.                                                   Бинт медичний стерильний 7 м х 14 см 325 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
9.                                                   Перекис водню 3% 100мл 300 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
10.                                                Аскорбінова кислота  25 мг  №10 1165 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
11.                                                Діоксизоль розчин 50 мл 80 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
12.                                                Стериліум 0,5 л 5 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
13.                                                Рукавиці нестерильні розмір 6-8 1880 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
14.                                                Бахіли  одноразові поліетиленові 550 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
15.                                                Дзеркало гінекологічне одноразове 90 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
16.                                                Предметні скельця 25*76 (№50) 6 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
17.                                                Зонд урологічний стерильний 170 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну
  Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг Закупівлі будуть відбуватися упродовж періоду  вересень 2017 р. - грудень 2017 року   Очікуваний результат: підписання угоди. Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:
№ п/п   Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі1   Документи, які підтверджують відповідність вимогам
1. перевага надається товарам вітчизняного виробника (по можливості) Тендерна пропозиція
2. безкоштовна доставка до офісу за адресою: м. Львів, вул.Зигзаг,5 Тендерна пропозиція
3. Безготівковий розрахунок Тендерна пропозиція
Право на здійснення підприємницької діяльності    
4. Підприємства, суб’єкти підприємницької діяльності -       копія свідоцтва про державну або Виписка з Єдиного             державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців -       Ліцензія на право роздрібної торгівлі медтоварами та фармпродукцією
  1 До оцінювання згідно критеріям оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам. Невідповідність хоча б одній з таких вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.   Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).     Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:  
Критерій оцінки 2 Ваговий коефіцієнт Документи, які підтверджують відповідність критерію
  Вартість основних видів товарів (грн.) 100% Додаток 1 (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших характеристик)
    Склад тендерної пропозиції:
  1. Заповнений Додаток № 1 до Тендерної пропозиції.
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
  3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
                                 БФ «Салюс» залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру збільшувати або зменшувати на 15 % обсяг послуг, обумовлений у Оголошенні, без зміни ціни або інших умов цієї тендерної пропозиції, окрім пропорційного збільшення або зменшення загальної вартості послуг за договором. Зміна інших умов тендерної пропозиції допускається, якщо це нерозривно пов’язано зі збільшенням або зменшенням на 15 % обсягу послуг.   Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Васильєв Марта Андріївна, соцпрацівник БФ «Салюс», тел.моб. 050-3707445    e-mail     meses@ukr.net Мартинович Леся, гол.бухгалтер БФ «Салюс», тел. моб. 067-702-52-83 e-mail    lesunija@gmail.com   ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Тендерні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді: на адресу БФ «Салюс» а/с 320, м. Львів, 79000, (з приміткою для Марти Васильєв).   ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОРГІВ
  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
  6. Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Організатором тендерних пропозицій. Якщо конверт, що містить тендерну пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, то в такому разі такий конверт не приймається.
  7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається на адресу відправника.
  8. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі тендерної пропозиції.
 
  1. Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ.
9.1. Співпраця щодо закупівель, які фінансуватимуться за рахунок грантів проектів, що відносяться до міжнародної технічної допомоги, здійснюється без ПДВ згідно положень Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 р. № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги». 9.2. Співпраця щодо закупівель, які фінансуватимуться за рахунок грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, здійснюється без ПДВ згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанова Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284).     Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf ).
 
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
    ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ: м. Львів, вул. Зигзаг, 5 (особняк). Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється по  12 вересня  2017 року - з 12 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. щоденно за київським часом, 12 вересня 2017 року тільки до 13 год. 00 хв.       КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТОРГІВ: «12» вересня  2017 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.     РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ: «12» вересня 2017 року, о 15 год. 00 хв. за київським часом за адресою:  м. Львів, вул. Зигзаг, 5 (особняк).     До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції. Методика обрання переможця конкурсних торгів.  Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.       Запит отримано _________________________________________дата, підпис, прізвище М.П.