|
07.02.2018
Благодійний фонд САЛЮС оголошує конкурс на посади соціального (аут річ) працівника та документатора
Благодійний фонд САЛЮС оголошує конкурс на посади соціального (аут річ) працівника (100% занятість, 8-годинний робочий день) та документатора (35% занятість, 14 годин на тиждень). Перелік послуг, які мають надаватися соціальним працівником та документаторм подано нижче. Резюме надсилати за адресою grushka@ua.fm
Перелік послуг, які мають надаватись соціальним працівником (напрям профілактика серед споживачів ін’єкційних наркотиків (СІН) та серед робітників комерційного сексу (РКС) )
Асистування самотестуванню:
- Консультування клієнтів перед та після асистованого тестування з питань профілактики поширення ВІЛ, гепатитів, ІПСШ;
- Визначення потреби в тестуванні клієнта на ВІЛ та гепатит С та проведення асистованого тестування на ВІЛ/ВГС (в середньому 76 асистувань тестуванню в місяць при 100% зайнятості);
- У разі отримання позитивного результату швидкого тесту на ВІЛ-інфекцію надання:
- підтримуючого консультування;
- мотиваційного консультування та соціального супроводу клієнта в ЛПУ для підтвердження результату, постановки на диспансерний облік та призначення АРВ-терапії;
- роз’яснення клієнту необхідності, щоб він запросив в НУО на консультування та тестування його партнерів по спільному вживанню ін’єкційних наркотиків та статевих партнерів.
- ведення первинної облікової документації:
- відомість тестування встановленого зразка безпосередньо при наданні послуги;
- заповнення та видача талону переадресації клієнту із позитивним результатом тестування;
- своєчасне ведення таблиці контролю проходження етапів диспансеризації по нововиявленим ВІЛ+ клієнтами.
- Транспортування швидких тестів у термо-сумках.
Консультування:
- проведення аутріч-роботи із СІН (в місцях знаходження СІН, квартирах волонтерів чи СІН, пунктах вторинного обміну, тощо). Не менше 80% робочого часу соціального працівника має затрачатись на роботу із клієнтами;
- проведення аутріч-роботи в місцях знаходження клієнтів РКС (траси, вулиці, сауни, готелі, бари, клуби, квартири тощо). Не менше 80% робочого часу соціального працівника має затрачатись на роботу із клієнтами;
- пошук та залучення нових клієнтів із подальшою мотивацією до отримання послуг профілактики, тестування на ВІЛ, ВГС, проходженню скринінг-опитування на ТБ;
- формування у СІН та РКС прихильності до регулярного отримання послуг проекту, навичок безпечної поведінки при ін'єкційному вживанні наркотиків (роз’яснення ризиків при приготуванні, купівлі, вживанні наркотиків) і безпечної сексуальної поведінки;
- забезпечення клієнтів проекту засобами профілактики і захисту (обмін шприців, презервативів, антисептичних засобів і перев'язувальних матеріалів) та інформаційними матеріалами.
- за півріччя в середньому охоплювати послугами профілактики 578 клієнтів (при 100% зайнятості), залучати нових клієнтів та проводити скринінг на ТБ;
- у разі позитивного результату при проведенні скринінгу на ТБ забезпечити доведення клієнта до ЛПУ з метою проведення обстеження і при необхідності проходження повного курсу лікування;
- консультування статевих партнерів СІН, та видача швидких тестів для проведення ними самотестування на ВІЛ-інфекцію відповідно до встановлених вимог;
- переадресація СІН та РКС в програми замісної терапії, до фахівців медичної та немедичною сфери для отримання інших послуг;
- надання індивідуального, парного чи групового консультування жінкам-СІН та РКС з питань репродуктивного здоров'я та гендерного насильства. Навчання та формування у жінок-СІН та РКС стійкої прихильності до програми Зменшення шкоди;
- здійснення збору у клієнтів використаного ін’єкційного інструментарію для утилізації (збирати використані шприци тільки в ємкості, які не проколюються голкою);
- консультування споживачів опіатних неін’єкційних наркотиків, колишні СІН, які наразі проходять реабілітацію чи є клієнтами програми ЗПТ ( у випадку їх звернення);
- ведення первинної облікової документації безпосередньо при наданні послуг (щоденна відомість надання послуг та інші документи встановленого зразка);
- участь в проведенні досліджень серед представників цільової групи;
- гарантування анонімності, конфіденційності, толерантності у відношенні до клієнтів проекту;
- дотримання високої культури спілкування, норм етики і моралі, уникнення дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам організації або негативно вплинути на репутацію соціального працівника чи спровокувати клієнта на конфлікт.
Поточна діяльність:
- Дотримання алгоритму опитування нового клієнта перед видачею картки учасника програми профілактики щодо того, що він 100% відноситься до споживача ін’єкційних наркотиків;
- безумовне дотримання графіку роботи, правил безпеки на робочому місці, встановлених в організації (не спізнюватись; не залишати робоче місце без, погодженої керівництвом, заміни; при роботі на вуличних маршрутах не одягати «провокативний» одяг, прикраси; не приносити і не вживати психоактивні речовини у робочий час);
- аналіз ефективності функціонування пункту/маршруту, ініціювання розробки нових маршрутів, винесенні пропозицій щодо додаткових послуг для клієнтів, оптимізації профілактичних послуг тощо на рівні роботи із цільовими групами;
- регулярна участь у робочих зустрічах персоналу проекту;
- регулярна участь у тематичних заняттях та тренінгах з метою підвищення професійних навичок.
Перелік послуг, які мають надаватись документатором
- збір та аналіз інформації, необхідної для успішної реалізації проекту;
- щоденне ведення бази даних клієнтів (SYREX) згідно первинної документації, переданої соціальними працівниками/ іншими надавачами профілактичних послуг;
- перевірка первинної документації на предмет її відповідності Інструкції з програмної діяльності, оперативне впровадження первинної документації із змінами у випадку внесення таких у Інструкцію з програмної діяльності з моменту її поширення;
- звірка первинної документації (талонів направлення) зі звітами центрів СНІДу/ Кабінетів Довіри про надані послуги з метою підтвердження даних і перевірки наявності повного пакету документів щодо кожного етапу каскаду;
- навчання соціальних/ аутріч працівників оформленню первинної документації;
- підготовка та надання координатору напрямку щотижневих звітів щодо виконання індикаторів програми, охоплення клієнтів, інформації про відвідування кожного окремого ПОШ, аутріч-маршрута та ін.; кількості споживачів опіатів та стимуляторів, відслідковування нових тенденцій наркосцени;
- підготовка та надання координатору напрямку щотижневих звітів щодо виявлення клієнтів з позитивним результатом швидкого тесту в розрізі інфекцій, а також показників доведення до ЛПУ, підтвердження позитивного результату, постановки на облік клієнтів та початку АРТ (в цілому по організації та соціальним працівникам/ кейс-менеджерам);
- щомісячний аналіз звітів по кейс-менеджменту з метою перевірки відповідності клієнтів умовам включення їх у проект та наявності підтверджуючої документації у базі даних;
- підготовка квартальної та піврічної звітності на підставі даних електронної бази даних та описових звітів соціальних працівників;
- підготовка робочих планів/звітів (тижневих, квартальних) проекту;
- забезпечення постійного інформаційного зв`язку з іншими проектами й профільними організаціями стосовно дублювання клієнтів і т.п.;
- оцінка й забезпечення інформаційних потреб проекту;
- збір і систематизація матеріалів про діяльність проекту;
- формування та ведення архіву первинної документації проекту у відповідності до Інструкції з програмної діяльності;
- особиста участь у професійно-навчальному процесі (семінари, тренінги, тощо) та обміні досвідом;
- дотримання анонімності, конфіденційності, толерантності у відношенні до учасників проекту.
|
|