Salus

Salus

15.06.2022 Початок реалізації проєкту «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні»

11.06.2022 ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

03.05.2022 ПЕРЕДАЧА ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ДЛЯ ПОТРЕБ ЗСУ

10.03.2022 Росія знову вторгається в Україну: як може реагувати медична спільнота?

23.02.2022 Сьомий вебінар англійсько-української он-лайн програми з проблем COVID-19 для лікарів

05.12.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №34

08.04.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №31

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

07.02.2018
Благодійний фонд САЛЮС оголошує конкурс на посади соціального (аут річ) працівника та документатора

Благодійний фонд САЛЮС оголошує конкурс на посади соціального (аут річ)  працівника (100% занятість, 8-годинний робочий день) та документатора (35% занятість, 14 годин на тиждень).  Перелік послуг, які мають надаватися соціальним працівником та документаторм подано нижче. Резюме надсилати за адресою grushka@ua.fm      

Перелік послуг, які мають надаватись соціальним працівником (напрям профілактика серед споживачів ін’єкційних наркотиків (СІН)  та серед робітників комерційного сексу (РКС) )  

Асистування самотестуванню:  

  1. Консультування клієнтів перед та після асистованого тестування з питань профілактики поширення ВІЛ, гепатитів, ІПСШ;
  2. Визначення потреби в тестуванні клієнта на ВІЛ та гепатит С та проведення асистованого тестування на ВІЛ/ВГС (в середньому 76 асистувань тестуванню в місяць при 100% зайнятості);
  3. У разі отримання позитивного результату швидкого тесту на ВІЛ-інфекцію надання:
  • підтримуючого консультування;
  • мотиваційного консультування та соціального супроводу клієнта в ЛПУ для підтвердження результату, постановки на диспансерний облік та призначення АРВ-терапії;
  • роз’яснення клієнту необхідності, щоб він запросив в НУО на консультування та тестування його партнерів по спільному вживанню ін’єкційних наркотиків та статевих партнерів.
  1. ведення первинної облікової документації:
  • відомість тестування встановленого зразка безпосередньо при наданні послуги;
  • заповнення та видача талону переадресації клієнту із позитивним результатом тестування;
  • своєчасне ведення таблиці контролю проходження етапів диспансеризації по нововиявленим ВІЛ+ клієнтами.
  1. Транспортування швидких тестів у термо-сумках.

Консультування:

  • проведення аутріч-роботи із СІН (в місцях знаходження СІН, квартирах волонтерів чи СІН, пунктах вторинного обміну, тощо). Не менше 80% робочого часу соціального працівника має затрачатись на роботу із клієнтами;
  • проведення аутріч-роботи в місцях знаходження клієнтів РКС (траси, вулиці, сауни, готелі, бари, клуби, квартири тощо). Не менше 80% робочого часу соціального працівника має затрачатись на роботу із клієнтами;
  • пошук та залучення нових клієнтів із подальшою мотивацією до отримання послуг профілактики, тестування на ВІЛ, ВГС, проходженню скринінг-опитування на ТБ;
  • формування у СІН та РКС  прихильності до регулярного отримання послуг проекту, навичок безпечної поведінки при ін'єкційному вживанні наркотиків (роз’яснення ризиків при приготуванні, купівлі, вживанні наркотиків) і безпечної сексуальної поведінки;
  • забезпечення клієнтів проекту засобами профілактики і захисту (обмін шприців, презервативів, антисептичних засобів і перев'язувальних матеріалів) та інформаційними матеріалами.
  • за півріччя в середньому охоплювати послугами профілактики  578 клієнтів (при 100% зайнятості), залучати нових клієнтів та проводити скринінг на ТБ;
  • у разі позитивного результату при проведенні скринінгу на ТБ забезпечити доведення клієнта до ЛПУ з метою проведення обстеження і при необхідності проходження повного курсу лікування;
  • консультування статевих партнерів СІН, та видача швидких тестів для проведення ними самотестування на ВІЛ-інфекцію відповідно до встановлених вимог;
  • переадресація СІН та РКС в програми замісної терапії, до фахівців медичної та немедичною сфери для отримання інших послуг;
  • надання індивідуального, парного чи групового консультування жінкам-СІН  та РКС з питань репродуктивного здоров'я та гендерного насильства. Навчання та формування у жінок-СІН  та РКС стійкої прихильності до програми Зменшення шкоди;
  • здійснення збору у клієнтів використаного ін’єкційного інструментарію для утилізації (збирати використані шприци тільки в ємкості, які не проколюються голкою);
  • консультування споживачів опіатних неін’єкційних наркотиків, колишні СІН, які наразі проходять реабілітацію чи є клієнтами програми ЗПТ  ( у випадку  їх звернення);
  • ведення первинної облікової документації  безпосередньо при наданні послуг (щоденна відомість надання послуг та інші документи встановленого зразка);
  • участь в проведенні досліджень серед представників цільової групи;
  • гарантування анонімності, конфіденційності, толерантності у відношенні до клієнтів проекту;
  • дотримання високої культури спілкування, норм етики і моралі, уникнення дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам організації або негативно вплинути на репутацію соціального працівника чи спровокувати клієнта на конфлікт.

Поточна діяльність:

  • Дотримання алгоритму опитування нового клієнта перед видачею картки учасника програми профілактики щодо того, що він 100% відноситься до споживача ін’єкційних наркотиків;
  • безумовне дотримання графіку роботи, правил безпеки на робочому місці, встановлених в організації (не спізнюватись; не залишати робоче місце без, погодженої керівництвом, заміни; при роботі на вуличних маршрутах не одягати «провокативний» одяг, прикраси; не приносити і не вживати психоактивні речовини у робочий час);
  • аналіз ефективності функціонування пункту/маршруту, ініціювання розробки нових маршрутів, винесенні пропозицій щодо додаткових послуг для клієнтів, оптимізації профілактичних послуг тощо на рівні роботи із цільовими групами;
  • регулярна участь у робочих зустрічах персоналу проекту;
  • регулярна участь у тематичних заняттях та тренінгах з метою підвищення професійних навичок.

 Перелік послуг,  які мають надаватись  документатором    

  • збір та аналіз інформації, необхідної для успішної реалізації проекту;
  • щоденне ведення бази даних клієнтів (SYREX) згідно первинної документації, переданої соціальними працівниками/ іншими надавачами профілактичних послуг;
  • перевірка первинної документації на предмет її відповідності Інструкції з програмної діяльності, оперативне впровадження первинної документації із змінами у випадку внесення таких у Інструкцію з програмної діяльності з моменту її поширення;
  • звірка первинної документації (талонів направлення) зі звітами центрів СНІДу/ Кабінетів Довіри про надані послуги з метою підтвердження даних і перевірки наявності повного пакету документів щодо кожного етапу каскаду;
  • навчання соціальних/ аутріч працівників оформленню первинної документації;
  • підготовка та надання координатору напрямку щотижневих звітів щодо виконання індикаторів програми, охоплення клієнтів, інформації про відвідування кожного окремого ПОШ, аутріч-маршрута та ін.; кількості споживачів опіатів та стимуляторів, відслідковування нових тенденцій наркосцени;
  • підготовка та надання координатору напрямку щотижневих звітів щодо виявлення клієнтів з позитивним результатом швидкого тесту в розрізі інфекцій, а також показників доведення до ЛПУ, підтвердження позитивного результату, постановки на облік клієнтів та початку АРТ (в цілому по організації та соціальним працівникам/ кейс-менеджерам);
  • щомісячний аналіз звітів по кейс-менеджменту з метою перевірки відповідності клієнтів умовам включення їх у проект та наявності підтверджуючої документації у базі даних;
  • підготовка квартальної та піврічної звітності на підставі даних електронної бази даних та описових звітів соціальних працівників;
  • підготовка робочих планів/звітів (тижневих, квартальних) проекту;
  • забезпечення постійного інформаційного зв`язку з іншими проектами й профільними організаціями стосовно дублювання клієнтів і т.п.;
  • оцінка й забезпечення інформаційних потреб проекту;
  • збір і систематизація матеріалів про діяльність проекту;
  • формування та ведення архіву первинної документації проекту у відповідності до Інструкції з програмної діяльності;
  • особиста участь у професійно-навчальному процесі (семінари, тренінги, тощо) та обміні досвідом;
  • дотримання анонімності, конфіденційності, толерантності у відношенні до учасників проекту.